UX Challenge


UX Challenge

2 dienų hakatonas
Spalio 6 – 7 d. | Vilnius Tech Park

Projektas sujungia tris dalyvių grupes, siekiančias rasti geriausius UX sprendimus. Hakatono metu studentai bei jauni profesionalai padės rasti vartotojo patirties dizaino problemas ar vietas, kurios gali būti patobulintos bei pasiūlyti efektyvesnius sprendimus.

UX Challenge – unikali galimybė įmonėms ir studentams bei jauniems profesionalams sužinoti ir išmokti dirbti stipriausių pasaulio įmonių, tokių kaip Google, taikomus dizaino mąstymo principus. 2 dienų trukmės hakatono metu analizuosime, projektuosime ir optimizuosime skaitmeninių paslaugų produktų patirtis, gaminsime maketus ir interaktyvius prototipus. Atliksime vartotojų tyrimus ir kursime naujas galimybes vartotojams.

„200SMEchallenge“ – tai projektas, paremtas programa H2020-INNOSUP-2018-2020, kurio tikslas – įvertinti dizaino inovacijų poveikį verslo vystymui.

Dalyviai

Įmonės

UX challenge – unikali galimybė rasti sprendimus į klausimus, dėl kurių jau ilgai sukote galvą ir susipažinti su potencialiais darbuotojais bei didinti savo, kaip darbdavio žinomumą.

Sprendėjai

Iššūkio dalyviai, kurie padės įmonėms ir spręs jų UX, arba vartotojo patirties, užduotis. Kviečiame registruotis studentus bei pradedančiuosius dizainerius, programuotojus ir visus, besidominčius design-sprint metodu.

Testuotojai

Testuotojai hakatone dalyvaus vos kelias valandas, per kurias – tikrins ir testuos solverių sukurtus sprendimus. Testuotojų kvalifikacijos ir technologijų išmanymas visiškai neriboja!

Mentoriai - TBA

Prizai

Bendras prizų fondas – daugiau nei 3000€!

Geriausiai užduotį atlikusi komanda bus apdovanota 1000€ piniginiu prizu, o testuotojai už dalyvavimą gaus partnerių CodeAcademy įsteigtų prizų – programavimo kursų kuponų. Daugiau apie prizus – jau netrukus.

Praktinė informacija

Naudotojo patyrimas (angl. User Experience) – tai analize, mokslinėmis žiniomis ir kūrybiniu darbu paremtas procesas, siekiant nustatyti programinės įrangos ar  internetinės svetainės savybes, kurios paliktų teigiamą patirtį jomis besinaudojantiems vartotojams.

Dizaino sprintas yra penkių etapų procesas, kurio metu naudojamasi dizaino mąstymu, siekiant sumažinti riziką, kai rinkai pateikiamas naujas produktas, paslauga ar savybė. Jį, dirbdamas „Google Ventures“, sukūrė Jake Knapp. Dizainu paremtas mąstymas – tai požiūris padedantis kurti naujus sprendimus, paslaugas, produktus, tarnauja kaip verslo įrankis, galintis pakeisti žmonių požiūrį, į tai ką jie daro. Padeda tapti kūrybiškesniu, lankstesniu verslo planavimo sprendimuose ir inicijuoti pokyčius organizacijose.

Norite sužinoti daugiau? Rekomenduojama literatūra: 
1. Knapp, Jake, John Zeratsky, and Braden Kowitz. 2016. Sprint: How to Solve Big Problems and
Test New Ideas in Just Five Days.
2. Banfield, Richard, Todd Lombardo, and Trace Wax. 2015. Design Sprint: A Practical Guidebook
for Building Great Digital Products. O’Reilly Media, Inc.
3. Hartson, Rex, and Pardha Pyla. 2012. The UX Book. Process and Guidelines for Ensuring a Quality
User Experience. Edited by Elsevier. Morgan Kaufmann Publishers In.
4. Gothelf, Jeff, and Josh Seiden. 2013. Lean UX: Applying Lean Principles to IMprove User
Experience. O’Reilly.
5. Ries, Eric. 2011. The Lean Startup. New York: Crown Business.
6. Osterwalder, Alexander, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith, and Trish Papadakos. 2014.
Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. Wiley.
7. Norman, Don. 1988. The Design of Everyday Things. New York: Basic Books.

Dviejų dienų hakatone išgirsite naudingus pranešimus apie Dizaino Sprinto metodolagiją, sprendėjus konsultuos įmonių atstovais bei mentoriai. Renginio tikslas – sukurti veikiantį prototipą, sprendžiantį įmonės naudotojo patyrimo problemą. Platesnę programą rasi skiltyje „Agenda“. 

Ne, dalyvavymas yra nemokamas! 

„UX Challenge“ spręsime skaitmeninių produktų (programos mobiliesiems, žiniatinklio programos, programinė įranga) bei aiškiomis su naudotojo patyrimu susijusiomis problemomis ir (arba) naujovėmis, susijusias problemas.

Puikūs pavyzdžiai galėtų būti  patogumo gerinimas, naujų funkcijų kūrimas, tam tikrų funkcijų pertvarkymas ir pan. Produktų branda gali būti labai įvairi – pradedant nuo rinkoje jau esančių produktų ir baigiant produktų koncepcijomis. 

Įmonėms UX challenge yra puikus renginys išspręsti seniai ramybės nedavusias skaitmeninio produkto problemines vietas ir į jas pažiūrėti iš naujos, sprendėjų pasiūlytos perspektyvos. Renginio gale įmonės turėtų pamatyti veikianti savo problemos sprendimo prototipą, tačiau kokį progresą pavyks pasiekti priklausys ir nuo Jūsų indėlio – komunikavimo su komanda bei pagalba, atsakant į jiems kylančius klausimus.

Sprendėjams – puiki galimybė sutikti dizaino mąstymu besidominčių kolegų, išgirsti daugiau apie šią technologiją iš profesionalų bei išbandyti Sprinto metodą patiems. Taip pat, tai puiki proga sutikti įmonių atstovų bei mentorių, užmegzti naudingas ir karjeros pradžioje reikalingas pažintis. 

Testuotojams tai išskirtinė proga pamatyti ir įvertinti technologijų pokyčių teigiamą įtaką verslo sprendimams. Jūs taip pat turėsite galimybę išgirsti pranešimus, įvertinti sukurtus produktus ir prisidėti prie geriausio sprendimo rinkimo! P.s. vienintelis dalykas, kurio reikia norint tapti testuotoju UX Challenge – tai noras dalyvauti ir domėjimasis technologijomis. 

Programa

#1 diena

9:00 Registracija

9:30 Renginio atidarymas.
Pranešimas apie Dizaino Sprintą 

10:00 Įmonių atstovai pristato
skaitmeninių produktų UX problemas

11:30 Komandų formavimas

12:00 Idėjų generavimas 

16:00 Prototipų kūrimas

22:30 Pirmosios dienos pabaiga 

#2 diena

9:00 Testavimas

11:30 Tobulinimas ir įgyvendinimas

15:30 Idėjų pristatymai

16:40 Pranešimas

17:00 Apdovanojimai 

Vieta

Renginys vyks Vilnius TechPark, Antakalnio g. 17, LT-10312

Partneriai

Susisiekime!

Organizuojama bendradarbiaujant su: