UX Challenge Sprendėjams

Kviečiame dalyvauti jaunuosius profesionalus, studentus ir UX entuziastus!

Pagrindinis hakatono tikslas – paskatinti Lietuvos įmones atkreipti dėmesį į Naudotojo patirties gerinimo naudą, kuriant aukštųjų inovacijų produktus ir paslaugas, be to, šia iniciatyva siekiama skatinti profesinį augimą.

Tai puiki galimybė sutikti dizaino mąstymu besidominčių kolegų, išgirsti daugiau apie šią technologiją iš profesionalų bei išbandyti Sprinto metodą patiems. Taip pat, tai puiki proga sutikti įmonių atstovų bei mentorių, užmegzti naudingas ir karjeros pradžioje reikalingas pažintis

Praktinė informacija

Skaitmeniniai produktai ar paslaugos, kurių vertę kuria žmogaus ir technologijų sąsaja, pavyzdžiui: mobiliosios programėlės (išmaniuosiuose telefonuose ar planšetėse), internetinės programos, internetinės svetainės, programėlės ir darbastalio programinė įranga. Įmonės gali pristatyti įvairaus brandumo lygio Produktus: jau esančius rinkoje produktus, produktų prototipo versijas, produktų koncepcijas ar idėjas.

Produktų dizainas bus analizuojamas dvi dienas, tuo metu tikrieji produkto vartotojai atliks testus, bus analizuojamos galimai kylančios skaitmeninės sąsajos problemos, siūlomi dizaino sprendimai, kuriami naujų sąsajų eskizai, nauji prototipai. Daugiau informacijos apie šių Veiklų naudą sužinoti galite užsukę į https://www.gv.com/sprint/.

Numatoma, kad ~ 10 Sprendėjų grupių, sudarytų iš keturių Sprendėjų dirbs išvien, kad patikrintų ir pagerintų aštuonių Produktų naudotojo patirtį. Kiekvienu Produktu užsiims atskira, savarankiškai dirbanti, nors ir kuratoriaus padedama Komanda, kuris padės įvykdyti reikiamas veiklas ir parengti trumpą galutinę ataskaitą (.ppt – Powerpoint formatu). Ataskaitoje bus pateikiami pasiūlymai ir sprendimai, kuriais bus galima pagerinti atitinkamo produkto naudotojo patirtį.

Bendradarbiaudami su iniciatyvos partneriais, LIC atstovai atrinks Sprendėjus, sukurs ir paruoš komandas.

Dizaino sprintas yra penkių etapų procesas, kurio metu naudojamasi dizaino mąstymu, siekiant sumažinti riziką, kai rinkai pateikiamas naujas produktas, paslauga ar savybė. Jį, dirbdamas „Google Ventures“, sukūrė Jake Knapp. Dizainu paremtas mąstymas – tai požiūris padedantis kurti naujus sprendimus, paslaugas, produktus, tarnauja kaip verslo įrankis, galintis pakeisti žmonių požiūrį, į tai ką jie daro. Padeda tapti kūrybiškesniu, lankstesniu verslo planavimo sprendimuose ir inicijuoti pokyčius organizacijose.

Norite sužinoti daugiau? Rekomenduojama literatūra: 
1. Knapp, Jake, John Zeratsky, and Braden Kowitz. 2016. Sprint: How to Solve Big Problems and
Test New Ideas in Just Five Days.
2. Banfield, Richard, Todd Lombardo, and Trace Wax. 2015. Design Sprint: A Practical Guidebook
for Building Great Digital Products. O’Reilly Media, Inc.
3. Hartson, Rex, and Pardha Pyla. 2012. The UX Book. Process and Guidelines for Ensuring a Quality
User Experience. Edited by Elsevier. Morgan Kaufmann Publishers In.
4. Gothelf, Jeff, and Josh Seiden. 2013. Lean UX: Applying Lean Principles to IMprove User
Experience. O’Reilly.
5. Ries, Eric. 2011. The Lean Startup. New York: Crown Business.
6. Osterwalder, Alexander, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith, and Trish Papadakos. 2014.
Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. Wiley.
7. Norman, Don. 1988. The Design of Everyday Things. New York: Basic Books.

Aplikacijai reikalingi dokumentai

Norint teikti aplikaciją dalyvavimui, reikia užpildyti ir organizatoriams elektroniniu paštu registracijos formą:

Ir susipažinti su:

Atsisiųsti apklausų formas bei perskaityti privatumo politiką galite šio puslapio apačioje.
Užpildytas apklausas siųsti el. paštu a.janulionyte@lic.lt

Organizuojama bendradarbiaujant su:

VšĮ Lietuvos inovacijų centras
Įmonės kodas 110066875
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre